Hoe maak je een tevredenheidsenquête? Aan de slag met voorbeeldvragen en een online tool!

Hopelijk ben je na het lezen van ons blogbericht ‘6 redenen om klantentevredenheid te meten’ overtuigd van de meerwaarde van klantentevredenheid… En zet het je ook aan om zelf klanten te ondervragen die terugkomen van hun reis… Je zal daarvoor natuurlijk een tevredenheidsenquête nodig hebben. Lees eerst onze 15 tips voor een goeie enquête.  Die hou je best in het achterhoofd bij het opstellen van je tevredenheidsenquête. Daarna wil je waarschijnlijk graag antwoord op de volgende twee vragen…

Hoe maak je een enquête?

Gebruik de online tool Google Formulieren.

  • Zo’n online tool is erg efficiënt en tijdbesparend, want je hebt alle gegevens meteen digitaal op één centrale plaats. Geen gezeul meer met papieren versies die de klant terug moet binnenbrengen en die jij daarna moet bijhouden.
  • Google Formulieren is een gratis tool die erg gebruiksvriendelijk is. Het enige dat je nodig hebt is een Google account.

Wil je graag wat hulp om een tevredenheidsenquête op te stellen met Google Formulieren? Ga dan naar ons Youtube kanaal en bekijk onze training: Klantentevredenheid meten met Google Formulieren. Hier vind je de inhoudstafel van de training met een kort overzicht van alle filmpjes.

Welke vragen stel je aan je klanten?

We maakten een tevredenheidsenquête in Google Formulieren met voorbeeldvragen. Je kan het sjabloon hier downloaden.

Wij zijn alvast benieuwd naar jouw enquête!


Meer weten over DIGIT? Stuur een mailtje naar janne.gheysen@howest.be

Digit Howest 

cropped-logo-howest-klein.jpg    21752810_338571429937460_6212087190470947124_o

 

 

 

 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s