6 redenen om klantentevredenheid te meten

Het lijkt voor veel reisagenten gemakkelijker om een aantal redenen te bedenken om geen klantentevredenheid te meten:

 “Ik weet hoe tevreden mijn klanten zijn, ik voel dat aan”

“Als je de klant vraagt naar zijn tevredenheid, weet hij altijd iets negatiefs te zeggen”

“Als het slecht was zal ik het wel horen, geen nieuws is goed nieuws…”

“We willen eerst nog een aantal zaken verbeteren voor we klantentevredenheid willen meten”

Maar laat ons eerlijk zijn… Dit zijn geen redenen, maar uitvluchten om het niet te doen… Klantentevredenheid is super belangrijk voor een goeie dienstverlening!
Ben je niet akkoord? Lees dan vooral verder, want wij geven je in onderstaande presentatie zes goeie redenen om deze week nog te beginnen met het meten van klantentevredenheid.

Instructies:

  • Open de presentatie op volledig scherm door rechts bovenaan de afbeelding op de vier pijltjes te klikken.
  • Gebruik de pijltjes rechts onderaan om naar de volgende slide te gaan.

Bekijk je liever een PDF versie? Klik hier om die te downloaden.


Vragen of opmerkingen? Stuur een mailtje naar janne.gheysen@howest.be

Overtuigd van het belang van klantentevredenheid? Begin deze week nog met het maken van een tevredenheidsenquête. Lees hier 15 tips voor een goeie enquête! 

DIGIT HOWEST

logo howest zonder achtergrond  cropped-21752810_338571429937460_6212087190470947124_o.png

Een gedachte over “6 redenen om klantentevredenheid te meten

  1. Pingback: Hoe maak je een tevredenheidsenquête? Aan de slag met voorbeeldvragen en een online tool! – DIGIT – Digital Gear in Tourism

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s